Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Supervisor, Admin

  • Hồ Chí Minh
  • Trưởng nhóm / Giám sát
  • Nhân viên chính thức
  • Cao đẳng
  • 3 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Hành chính / Thư ký
  • 26/02/2025

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép
  • Chế độ tập thể dục

Mô tả công việc

Overview:

Responsible for overseeing administrative functions, managing office operations, coordinating warehouse activities, and implementing in-kind employee benefits.

Description:

1. Financial and administrative management:

• Develop and manage office and administrative expense budgets.

• Oversee expenses related to office rentals, utilities, equipment, and procurement.

• Develop procurement plans, execute purchases, and process payments according to approved plans.

• Ensure accurate payment processing using SAP/ERP systems and prepare regular expense reports.

• Monitor inventory usage and perform periodic stock checks for office and warehouse supplies.

• Process warehouse-related payments and ensure effective utilization of resources.

• Prepare office expense reports.

2. Documentation and record management:

• Organize, classify, and archive documents according to regulatory standards.

• Maintain proper records of administrative transactions and updates.

3. Employee Benefits and Event Coordination:

• Implement employee benefit programs, including holiday gifts and office supplies for new hires.

• Support expatriates with work permits and residence cards (if any).

• Assist in planning and executing internal company events.

• Supervise office cleaning staff to ensure a clean and organized workplace.

4. Performs other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

Background / Experience:

• Bachelor's degree in Economics, Business Administration, or related fields.

• At least 3 years of experience in a similar administrative role.

• Proficient in administrative processes, documentation, office management systems.

• Expertise in creating standard templates and formats.

• Strong knowledge of office software tools.

• Experience in event management is a plus.

• Fluent in English

Knowledge, Specific job skills, and Abilities:

• Expertise in office administrative procedures and equipment management.

• Exceptional organizational, document management, and customer service skills.

• Proficient in time management, problem-solving, and task prioritization.

• Strong communication and teamwork abilities.

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.