Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

HR Business Partner

  • Hồ Chí Minh (Quận 7)
  • Quản lý
  • Nhân viên chính thức
  • Đại học
  • 10 - 15 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Bất động sản, Nhân sự, Quản lý điều hành, Xây dựng
  • 31/07/2020

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô Tả Công Việc

  • To partner with leaders to deliver a HR services in line with the needs and priorities of Subsidiaries.
  • Translate business requirements into effective HR practices, delivering people solutions aligned to business objectives.
  • Conduct the analysis of the Company’s cost and expenditures for the business to develop a proper annual operations budget for subsidiaries.
  • Design, implement and manage the Company's compensation and benefit as well as employee relations programs/policies/procedures and activities for the subsidiaries: such as job evaluation and classification; salary administration; short-term, long-term and sales incentive plans; share/stock ownership plans; employee benefits…
  • Accountable for the recruitment for subsidiaries, ensuring at all times the most efficient processes are used to reduce mis-hires and recruitment costs.
  • Attend to employee relation problems & find most adequate solutions and negotiate with union representatives to minimize the negative impact of individual employee grievances or collective labor disputes to prevent their recurrence in order to maintain a productive and harmonious workplace.
  • Partner with Vice HRD and other HR colleagues in the implementation of the strategic HR Plan, projects and initiatives at subsidiaries to positively add value to both our business and employees.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Qualification:

University degree of: Human Resources Management / Economics. BA related field.

  1. Working Experience:

Minimum of 10 to 15 years general experience, with 6 years of experience at management level (Senior HR Manager) with multinational organizations.

  1. Expertise:
  • Advanced time management and organizational skills.
  • Advanced understanding of the principles of labor and employment legislation within the relevant jurisdiction.
  • Advanced written and spoken communication skills
  • Advanced leadership skills with the ability to manage change with a strong results-orientation.
  • Strong Interpersonal & analysis skillsAdvanced written and spoken English skills are also required.

 

Thank you for your interest in career opportunity at Nam Long. Kindly upload your resume and portfolio (if any) here for reserving your seat.

Should you need further information, please contact Ms. To Nhy (HR Dept.) via phone number (84 28) 54 16 17 18 – EXT 1404

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.